Herreklubben

Velkommen til Herreklubbens side

Nyeste info - se beskrivelse under "Nyt fra Herreklubben" eller nedenstående links (åbner pdf i nyt vindue):

Bemærk at prisen på årskort i 2022 vil være kr. 650,-

Årsafslutning d. 8. oktober - Generalforsamling er rykket til d. 22. oktober, da klubben har afslutning d. 23. oktober.

Referat Generalforsamling 2022 & Regnskab 2022

Tættest på flaget procedure

Procedure for deltagelse i den alm. onsdagsmatch

Vi er ca. 100 medlemmer i Herreklubben i Ikast Tullamore Golf Club. I det omfang vores kalendere tillader det, spiller vi Herregolf fra april til oktober. 

Vi får herved mange muligheder for at spille golf og hygge os med dem vi kender godt og med dem vi kender mindre godt. Både nye og gamle medlemmer af Golfklubben har således stor fornøjelse af at være medlem af Herreklubben.

Vi spiller match hver onsdag, og har én årlig gennemgående turnering "Order of Merit", hvor scoren fra de enkelte onsdage vil blive tilføjet og de 10 bedste spillede runder vil være tællende til resultatet på Order of Merit.

Herudover er der fastlagt et antal spisematche, som fremgår i Matchprogrammet/kalenderen.

Vores spisematche afvikles med fælles gunstart og nogle gange med alternative spilformer, hvor der er større fokus på sjov og hygge.

Enkelte er ikke tællende til OOM pga. spilform, hvor andre kan være tællende.

 

Vil du være en del af Herreklubben? Det er nemt... 

For at blive optaget i HERREKLUBBEN, og dermed deltage i denne klubs Matche/turnering, kræves at punkt 1, samt et af punkterne 2, eller 3 opfyldt.
1) Du skal være en mand.
2) Senior- eller ung senior medlem af Ikast Tullamore GK
3) Øvrige herrespillere mod betaling af match - og evt. Greenfee.

Har du tilmeldt dig, betalt og deltaget, i bare én Herrematch, er du betragtet som medlem af Herreklubben.

Se via Facebook eller sidste års, Order Of Merit hvem der er medlem i Herreklubben, så du kan finde en bold at gå med på.

Læs vores vedtægter for yderligere info eller kontakt et af vores medlemmer i bestyrelsen. 

 

Du kan også skrive til herreklubben via email og tilmelde dig vores nyhedsbrev via mail: itgherre@hotmail.com

 

Støt Herreklubbens sponsorer:

 

 

    

 

     

    

 

 

Order of Merit 2023

Eagles 2023:

                               

Hole In One 2022:

 

      

 

 


Nyt fra Herreklubben

se tidligere udsendte nyhedsmails mm. i bunden af denne side.

Vi spiller efter samme principper som de sidste år. (efter Covid) Husk at I selv er ansvarlige for at taste jeres scores ind i GOLFBOX, via den kode I modtager op til eller på spilledagen. Men i skal også aflevere et scorekort i postkassen, som opstilles ved GOLFBOX maskinen. Det er primært af revisions hensyn og for, at minimere forkerte indtastninger i GOLFBOX. Ved tvivl er det den score som står på det afleverede scorekortet som er tællende. Læs venligst opslag vedr. Procedure for deltagelse

 

Nyhedsbreve/info:

Referat generalforsamling 2022

Regnskab 2022

Nyhedsbrev marts 2022

Referat fra generalforsamling 2021

Indkaldelse til generalforsamling 2021

Nyhedsbrev sept 2021

Nyhedsbrev marts 2021

Turneringsprocedure 2021

Tættest på flaget procedure 2021

Kalender 2021

Regnskab 2020

 

Nyhedsbrev/julehilsen 2020

Nyhedsbrev september vedr. Årsafslutning og generalforsamling

Nyhedsbrev september efter spisematch

Nyhedsbrev Ultimo august 2020

Nyhedsbrev august 2020

Præmieoversigt til udlevering spisematch 12. august - se her

Midtvejs hilsen 2020

Info vedr. møde mellem Herreklubben og ITGK bestyrelse

Tættest på fra 1. juli 2020 - læs HER hvordan

Sommer nyhedsbrev 2020

Juni

Evaluering af første Covid19 match

maj 2020

marts 2020

feb2020

Herreklubbens bestyrelse

Henning Lund - Formand og kasserer - tlf. 61 71 55 35

Claus Christiansen - tlf. 21 15 02 90

Claus Kejlstrup

Thomas Thousig Møller - tlf. 22 15 62 68

Nils Andersen - tlf. 20 33 77 86

 

SUPPLEANTER:

Flemming Niebuhr

Jakob Byrknes

 

Fratrådt 2022:

Johnny Green Nilsson, men hjælper til med hjemmeside mm.

 

Fratrådt 2021, men deltager på konsulentbasis når nødvendigt.

Niels Myrup - tlf. 20 12 09 66

Søren Faartoft - tlf. 22 40 74 30

Knud Agis Larsen - tlf. 21 95 00 93

Kontingent

2022

Vi udlovede et gratis årskort ved lodtrækning, mellem alle der i sidste sæson, købte et årskort til fuld pris. Vi kan nu løfte sløret for årets vinder af et gratis årskort til 2022.  Vinderen er: 84-1288 Benny Carl Jensen

Tillykke til Benny

Der vil også i år blive en lodtrækning om årskort til 2023 mellem alle købte årskort i 2022 til fuld pris.

Lodtrækningen foretages på generalforsamlingen i oktober. Men for at komme i betragtning, forudsætter det altså, at man har købt et årskort til fuld pris og deltager fysisk på generalforsamlingen.

De sidste par år med Covid og nu med en urolig situation i Ukraine, har gjort at priserne mange steder har ændret sig. Selv banken tager nu kr. 300,- pr. måned i gebyr, for at vi kan have en foreningskonto. Bestyrelsen har derfor regnet lidt på tingene og besluttet at vores mangeårige faste priser hæves en smule i 2022. 

Vi kan ikke modtage kontanter længere. Der kan derfor kun betales via Mobil Pay nr. 91549, med mindre man selvfølgelig har et årskort. Så har du ikke et årskort eller kan bruge Mobil Pay, må du få en af dine spillepartnere til at overføre via Mobil Pay på dine vegne. Husk at skrive i tekstfeltet hvem der betales for. 

Alm. Onsdagsmatch = kr. 60,-

Matchfee spisematch = kr. 175,- som dækker matchfee og mad efter runden.

HUSK betaling kun via MobilePay på nr. 91549

I forbindelse med en spisematch, opfordres I venligt, men bestemt, til at betale senest dagen før. Det vil gøre vores arbejde så meget lettere. Vi skal nok sørge for, at I kan få pengene ført retur ved sygdom eller anden godkendt årsag til afbud på dagen.

Årskort til alle alm. Onsdage = kr. 650,- Vi håber rigtigt mange af jer, vil benytte jer af det tilbud. Det letter vores arbejde betydeligt. Du skal blot spille 11 onsdage, så har du lavet en god investering. Ydermere har du en ting mindre at huske på HVER onsdag.

I kan allerede nu indbetale til: Reg. Nr. 7641 4140640 

Husk at notere navn og DGU nr. ved betalingen

 

2021

Hvis man ikke benytter sig af Årskort, så er onsdagens matchfee fortsat 50 kr. pr gang. Matchfee til Spisematch er fortsat 150 kr., men med den ændring, at man fremover selv skal betale for drikkevarer.

Årskort 2021 koster 600kr. Vi håber så mange af jer, vil benytte jer af det tilbud. Det letter vores arbejde betydeligt. Du skal blot spille mere end 12 onsdags turneringer, så har du lavet en god investering. Ydermere har du en ting mindre at huske på HVER onsdag.

Vi kan ikke modtage kontanter længere. Der kan derfor kun betales via Mobil Pay nr. 91549, med mindre man selvfølgelig har et årskort. Så har du ikke et årskort eller kan bruge Mobil Pay, må du få en af dine spillepartnere til at overføre via Mobil Pay på dine vegne. Husk at skrive i tekstfeltet hvem der betales for.  

I kan allerede nu indbetale for årskort til:

Reg. Nr. 7641 4140640 

VI TRÆKKER I ÅR LOD OM 1 STK ÅRSKONTINGENT TIL SÆSON 2022 I BLANDT DEM AF JER DER KØBER FOR SÆSONEN 2021!!!!

 

2020

Ændring 2020 pga. Covid19

Vi kan ikke modtage kontanter så længe der er restriktioner. Der kan derfor kun betales via Mobil Pay nr. 91549, med mindre man selvfølgelig har et årskort.
Bestyrelsen har besluttet, at reducere prisen på et årskort til 500kr. for 2020. De der vil benytte årskort skal indbetale 500kr. til Reg. Nr. 7641 Konto Nr. 4140640. Husk at notere jeres navn og DGU NR. i betalingen så vi kan registrere jer på listen

(Vundne årskort fra sidste år kan også bruges som betaling, men forskellen refunderes ikke. Vundne årskort kan ikke gemmes til senere brug.)

-------

Nedenstående gælder pt. ikke for 2020 pga. Covid19. - Vi afventer at få lov til at afholde fællesmatch.

Årskort er fortsat 600 kr. for at deltage i alle onsdagsturneringer. Hvis man ikke benytter sig af Årskort, så er onsdagens matchfee fortsat 50 kr. pr gang. Matchfee til Spisematch er fortsat 150 kr., men med den ændring, at man fremover selv skal betale for drikkevarer.

Diverse Matchformer
Captains Crew (Scramble)
Holdmatch med 2, 3 eller 4 spillere.
Den med lavest Hcp. er ”Captain”.
Alle slår ud, man vælger den bedste bold, alle spiller videre derfra etc. til slagene er brugt eller bolden er i hul.

"Kulørt" bold
Holdmatch med 3 eller 4 spillere.
Der udleveres en kulørt bold pr. hold.
Man bestemmer selv start rækkefølgen på holdet, da den kulørte bold skal gå på omgang.
Den kulørte bolds score er holdets score samt scoren for den, der har spillet med den kulørte bold.
Mister man den kulørte bold, er man ude af holdmatchen - men deltager fortsat i den individuelle konkurrence.

4 ball 3 best ball
Holdmatch med 4 spillere.
Alle spiller sin egen bold.
3 bedste scores på hvert hul tæller til holdet.
 
4 ball 2 best ball
Holdmatch med 4 spillere. 
Alle spiller sin egen bold. 
2 bedste scores på hvert hul tæller til holdet.
 
2 ball 1 best ball 
Holdmatch med to spillere.
Begge spiller sin egen bold, bedste score på hvert hul tæller til holdet. 

Greensome
En holdmatch, hvor 2 spillere danner par.
Begge spillere slår ud fra tee-stedet og vælger den bedste bold, som spilles videre af den spiller, hvis bold ikke er valgt. Herefter skiftes spillerne til at slå, indtil slagene er brugt eller bolden er i hul.
Slagspil med loft.
Vi spiller slagspil med et loft på max. 5 slag pr. hul , hvilket vil sige at du skal samle bolden op, når du har spillet hullets par + evt. max. 5 slag og det er uanset om det er et par 3 hul eller et par 5 hul.
på scorekortet notere du således dine totale antal slag på hullet, som max kan være 8 slag på et par 3 hul og 10 slag på et par 5 hul.
Efter runden sammentælles antal anvendte slag = Bruttoscore - Herefter fratrækker ens eget antal tildelte salg = Netto score
Netto scoren er dit resultat som skrives på scorekortet.
Irish Rumble
Holdmatch med 4 spillere efter ball formatet.
Alle spiller sin egen bold, og der spilles med Stableford point.
Hul1-5: Summen af alle 4 scores
Hul 6-10: Summen af holdets 3 bedste scores
Hul 11-15: Summen af holdets 4 bedste scores
Hul 16-18: Kun holdets bedste score tæller til holdet
Norsk Stableford
Der spilles Stableford; men på hvert hul skal ét slag erstattes af et kast. Man vælger selv, hvornår der skal kastes. Kastet tæller som et slag. Manglende kast (uansat årsag med undtagelse af hole-in-one) koster 2 straffeslag.
Match/turneringsprogram

2022

Der er fastlagt 26 onsdage. (Kalender oversigt) Af dem, afvikles de 4 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max. 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX scoren noteres på scorekortet. 

Vi holder kun sommerferie i uge 29 i 2022

Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben vanligt har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra. 

Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ændringer i matchprogrammet

 

April

 6. AFLYST - Åbningsmatch Texas Scramble ikke OOM - fælles spisematch
 13. Stableford 
 20. Stableford 
 27.  Stableford 
   

Maj

 4. Stableford
11. Spisematch m/fælles gunstart- Tællende til OOM
18. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
25. Stableford
   

Juni

1. Stableford
8. Stableford
15. Spisematch m/fælles gunstart- Tællende til OOM
22. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
29. Stableford

Juli

 6. Stableford
13. Stableford
20. Sommerferie
27. Stableford
   

August

 3. Stableford
10. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
17. Stableford
24. Stableford
31. Spisematch m/fælles gunstart- Tællende til OOM

September

 7. Stableford
14. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
21. Stableford
28. Stableford
   
   

Oktober

 5. Stableford
Lørdag 8. Årsafslutning
lørdag 22. Generalforsamling med 9 hullers spil på Tullamore
   
   
 
 

 

2021

Der er fastlagt 26 onsdagsmatche/turneringer. (Kalender oversigt) Af de planlagte matche, afvikles de 5 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX noteres på scorekortet. 

Nærmere info omkring spisematche fremsendes når vi er klogere, på hele Covid19 situationen. 

Vi holder kun sommerferie i uge 29 i 2021

Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra. 

Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ændringer i matchprogrammet

 

April

 7. Åbningsmatch - IKKE spiseturnering i år. 
 14. Stableford 
 21. Stableford 
 28.  Stableford 
   

Maj

 5. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
12. Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona
19. Stableford 
26. Stableford
   

Juni

2. Stableford
9. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
16. Stableford
23. Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona
30. Stableford

Juli

 7. Stableford
14. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
21. Sommerferie
28. Stableford
   

August

 4. Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona
11. Stableford
18. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
25. Stableford
   

September

 1. Stableford
 8. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
15. Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona
22. Stableford
29. Stableford
   

Oktober

 6. Stableford
Lørdag 9. Årsafslutning
Lørdag 23. Generalforsamling med 9 hullers spil
   
   
 
 

 

2020
Vi har i kalenderen 21 onsdagsmatche, men de to sidste (30. september og 07. oktober) tæller ikke med til OOM, da de ligger efter Årsafslutningen, som afvikles lørdag 26. september. De to sidste onsdagsmatche afvikles dog stadig med præmier til de tre bedste i rækkerne, samt tættest på flaget. På årets OOM, er der præmier til de første 10 placeringer.

Vi holder ikke sommerferie i 2020

Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen.

April

 15. Åbningsmatch - AFLYST pga. Corona
 22. Stableford - AFLYST pga. Corona
 29. Stableford - Aflyses pga. Corona
   
   

Maj

 6. Stableford - Vores første match i 2020. Online registrering. 
13. Spisematch m/fælles gunstart - Aflyst pga. Corona
20. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
27. Stableford
   

Juni

3. Stableford
5. Fællesmatch Herreklubben vs. Dameklubben
10. Stableford
17. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
24.  Spisematch m/fællles gunstart - Afventer Corona situationen. 

Juli

 1. Stableford
 8. Stableford
15. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
22. Stableford
29. Stableford

August

 5. Stableford
12. Spisematch m/fælles gunstart
19. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
26. Stableford
   

September

 2. Slagspil max = hullets par + max 5 slag
 9. Spisematch m/fælles gunstart
16. Stableford
23. Stableford
26. Årsafslutning
30. Stableford - ikke tællende på OOM

Oktober

 7. Stableford - ikke tællende på OOM
10. Generalforsamling med 9 hullers spil
   
   
   
 
 

 

Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ændringer i matchprogrammet.
 

 

 

Månedsmatch

Der er hvert år, fastlagt et antal spisematche, som fremgår i Matchprogrammet/kalenderen.

Vores spisematche afvikles med fælles gunstart og nogle gange med alternative spilformer, hvor der er større fokus på sjov og hygge.

Enkelte er ikke tællende til OOM pga. spilform, hvor andre kan være tællende.

 

Onsdagsmatch

2022

Der er fastlagt 26 onsdage. (Kalender oversigt) Af dem, afvikles de 4 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max. 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX scoren noteres på scorekortet. 

Vi holder kun sommerferie i uge 29 i 2022

Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben vanligt har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra. 

Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ændringer i matchprogrammet

2021

Der er fastlagt 26 onsdagsmatche/turneringer. (Kalender oversigt) Af de planlagte matche, afvikles de 5 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX noteres på scorekortet. 

Nærmere info omkring spisematche fremsendes når vi er klogere, på hele Covid19 situationen. 

Vi holder kun sommerferie i uge 29 i 2021

Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra. 

 

2020

Der er fastlagt 19 onsdagsturneringer og alle er tællende til OOM. Af de 19 turneringer, afvikles de 5 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX noteres på scorekortet

Vi har i kalenderen 21 onsdagsturneringer, men de to sidste (30. september og 07. oktober) tæller ikke med til OOM, da de ligger efter Årsafslutningen, som afvikles lørdag 26. september. De to sidste onsdagsturneringer afvikles dog stadig med præmier til de tre bedste i rækkerne, samt tættest på flaget. På årets OOM, er der præmier til de første 10 placeringer.

Vedtægter for Herreklubben i Ikast Tullamore Golf Club

Vedtægter for Herreklubben

§1
Herreklubben er organisatorisk en underafdeling af Ikast Tullamore Golfklubs
turneringsudvalg, og skal overholde klubbens generelle turnerings betingelser.
For at blive optaget i HERREKLUBBEN, og dermed deltage i denne klubs turneringer,
kræves at punkt 1, samt et af punkterne 2, eller 3 opfyldt.
1) Du skal være en mand.
2) Senior- eller ung senior medlem af Ikast Tullamore
3) Øvrige herrespillere mod betaling af match - og evt. Greenfee.

Retten til at deltage i Herreklubbens Afslutningsturnering og Generalforsamling,
forudsætter, at man har deltaget i mindst 5, til årsresultatet tællende turneringer, eller har betalt års kontingent.
Er et medlem ikke berettiget til at deltage, fordi man har deltaget i for få Herreturneringer i løbet af året, kan Bestyrelsen fastsætte et individuelt beløb for deltagelse.
Man er medlem af Herreklubben, når man har deltaget i én herreturnering.
Regnskabsåret følger turneringsåret.

§2
Der spilles i 2, 3 eller 4 præmierækker, som inddeles før sæsonstart, eller efter antal
tilmeldte i hver enkel turnering.
Resultaterne fra de afviklede turneringer indregnes i et årsresultat/Order of Merit, hvor kun resultater fra turneringer spillet på sommer greens indregnes.
Alle præmierækker noteres på den samme Order of Merit, efter et pointsystem der
fastsættes af bestyrelsen/turnerings ledelsen inden sæsonstart.
Bestyrelsen/turnerings ledelsen fastsætter inden sæsonstart, hvilke af årets turneringer der skal indgå på Order of Merit.
I tilfælde af lige placering på Order of Merit, afgøres placeringerne efter laveste
handicap.
Antal præmier i hver række fastsættes efter antal deltagere.
Der uddeles altid 3 præmier, når det drejer sig om årsresultatet/Order of Merit.
§3
Spille dag er onsdag.
Til turneringerne uden fælles start er der ingen tilmeldingsfrist.
Både spiller og markør skal deltage i turneringen.
§4
Ud over åbnings turnering og afslutningsturnering afholdes 3-4 turneringer med fælles
start kl. 16.00.
Tilmelding den forudgående mandag senest kl. 18.00.
Startliste vil blive opslået.
Ved turneringer med fælles start, er der obligatorisk fællesspisning med præmie uddeling for den foranliggende periodes turneringer.
Såfremt en spiller ikke er til stede ved denne præmie overrækkelse, kan præmierne
modtages af en anden spiller, eller hentes ved en senere præmieoverrækkelse.
§5
Såfremt spilleren ikke har betalt Matchfee forud for turneringen, vil/kan spilleren, afhængig af grunden til den manglende betaling, blive diskvalificeret i den pågældende turnering.
Spilleren skal påføre sig den fremlagte startliste, med angivelse af starttid - senest når scorekort afleveres i postkassen.
Der skal udfyldes og afleveres et letlæseligt scorekort pr. spiller.
For meget betalt Matchfee tilbagebetales ikke.
§6
Herreklubbens bestyrelse bestemmer hvert år, om generalforsamlingen afholdes - enten i forbindelse med årsafslutningen, eller senest 4 uger efter denne.
Indkaldelse udsendes pr. mail senest 14 dage før afholdelse.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Herreklubbens beretning
3. Fremlæggelse af regnskab
4. Indkomne forslag
5. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
6. Valg af suppleanter
7. Valg af revisor
8. Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal afleveres i
Herreklubbens postkasse senest kl. 17.00, onsdagen før årsafslutningen.
Afgørelser træffes ved almindeligt stemmeflertal, blandt de fremmødte.
Et godkendt forslag træder i kraft umiddelbart efter vedtagelsen.
Bestyrelsen konstituerer sig efter generalforsamlingen med formand og kasserer.
§7
Bestyrelsen/turnerings ledelsen består af 5 medlemmer, der vælges for to år ad gangen,
således:
I lige år er 2 medlemmer på valg.
I ulige år er 3 medlemmer på valg.
Hvert år vælges desuden 1-3 suppleanter, samt revisor.
§8
En spiller der, efter Herreklubbens turnerings ledelses opfattelse, ikke spiller ærligt spil, eller ikke lever op til gældende normer for golf i almindelighed, og herregolf i særdeleshed,kan af Herreklubbens bestyrelse/turnerings ledelse idømmes karantæne i en kortere eller længere periode.
Eventuelle protester afgøres alene af den på Herreklubbens generalforsamling valgte
bestyrelse/turnerings ledelse.
Med ændringer vedtaget på Herreklubbens generalforsamlinger:
d. 14. oktober 2000, d. 12. oktober 2002, d. 11. oktober 2003, d. 14 oktober 2006, d.11. oktober 2008, d. 10. oktober 2009, d. 27. oktober 2012, d. 15. oktober 2016, d. 13. oktober 2017, d. 27. oktober 2018 og d. 12. oktober 2019.

Tidligere årsvindere Order of Merit

Årsvindere 2022

Guld     Niels Myrup

Sølv     Ivan Søndergaard

Bronze Ole Faartoft

Eagles 2022

20. april - hul 17 - Thomas T. Møller

11. maj - hul 17 - Ole Faartoft

8. juni - hul 7 - Per Kristjansen

22. juni - hul 1 - Ole Faartoft

22. juni - hul 17 - Morten Kristensen

7. sept. - hul 3 - Johnny Green Nilsson

Hole In One 2022

24. august - hul 14 - Poul Erik Lindberg

Årsvindere 2021

Guld     Allan Poulsen

Sølv     Morten Nielsen

Bronze  Knud A Larsen

Eagles 2021:

23. juni - hul 5 - Kim Jensen

25. august - hul 5 - Thomas Rune

8. september - hul 5 - Kim Tisgaard Andersen

Hole In One 2021:

Årsvindere 2020

Guld     Ivan Søndergaard      365 point
Sølv     Dennis Lenbroch        357 point
Bronze  Jørgen Donslund        357 point

Eagles 2020:

13. maj - Hul 6 - Claus Christiansen

17. juni - Hul 6 - Benny Kristensen

24. juni - Hul 14 - Thomas Møller

24. juni - Hul 10 - Hans Overgaard

1. juli - Hul 9 - Claus Nielsen

1. juli - Hul 14 - Niels Myrup

8. juli - hul 18 - Niels Myrup

22. juli - hul 14 - Robert Andersen

12. august - hul 18 - Søren Faartoft

19. august - hul 16 - Morten Nielsen

19. august - hul 14 - Johnny G. Nilsson

16. september - hul 14 - Thomas T. Møller

Hole In One 2020:

3. juni hul 11 - Dennis Lenbroch

17. juni hul 8 - Jørgen Donslund

Årsvindere 2019

Guld     Dennis Lenbroch      371 point
Sølv     Niels Myrup             364 point
Bronze  Poul Erik Lindberg    363 point

Eagles 2019

10. april      Hul 18     Dan Duch
22. maj       Hul 10     Kim Andersen
28. august   Hul 14     Johnny Green Nilsson

Privatlivspolitik


;