Vil du være en del af Herreklubben? Det er nemt...
For at blive optaget i HERREKLUBBEN, og dermed deltage i denne klubs Matche/turnering, kræves at punkt 1, samt et af punkterne 2, eller 3 opfyldt.
1) Du skal være en mand.
2) Senior- eller ung senior medlem af Ikast Tullamore GK
3) Øvrige herrespillere mod betaling af match - og evt. Greenfee.
Har du tilmeldt dig, betalt og deltaget, i bare én Herrematch, er du betragtet som medlem af Herreklubben.
Se via Facebook eller sidste års, Order Of Merit hvem der er medlem i Herreklubben, så du kan finde en bold at gå med på.
Læs vores vedtægter for yderligere info eller kontakt et af vores medlemmer i bestyrelsen.
Du kan også skrive til herreklubben via email og tilmelde dig vores nyhedsbrev via mail: itgherre@hotmail.com
Vi spiller efter samme principper som de sidste år. (efter Covid) Husk at I selv er ansvarlige for at taste jeres scores ind i GOLFBOX, via den kode I modtager op til eller på spilledagen. Men i skal også aflevere et scorekort i postkassen, som opstilles ved GOLFBOX maskinen. Det er primært af revisions hensyn og for, at minimere forkerte indtastninger i GOLFBOX. Ved tvivl er det den score som står på det afleverede scorekortet som er tællende. Læs venligst opslag vedr. Procedure for deltagelse
Referat generalforsamling 2022
Referat fra generalforsamling 2021
Indkaldelse til generalforsamling 2021
Tættest på flaget procedure 2021
Nyhedsbrev/julehilsen 2020
Nyhedsbrev september vedr. Årsafslutning og generalforsamling
Nyhedsbrev september efter spisematch
Præmieoversigt til udlevering spisematch 12. august - se her
Info vedr. møde mellem Herreklubben og ITGK bestyrelse
Tættest på fra 1. juli 2020 - læs HER hvordan
Evaluering af første Covid19 match
Henning Lund - Formand og kasserer - tlf. 61 71 55 35
Claus Christiansen - tlf. 21 15 02 90
Claus Kejlstrup
Thomas Thousig Møller - tlf. 22 15 62 68
Nils Andersen - tlf. 20 33 77 86
SUPPLEANTER:
Flemming Niebuhr
Jakob Byrknes
Fratrådt 2022:
Johnny Green Nilsson, men hjælper til med hjemmeside mm.
Fratrådt 2021, men deltager på konsulentbasis når nødvendigt.
Niels Myrup - tlf. 20 12 09 66
Søren Faartoft - tlf. 22 40 74 30
Knud Agis Larsen - tlf. 21 95 00 93
2022
Vi udlovede et gratis årskort ved lodtrækning, mellem alle der i sidste sæson, købte et årskort til fuld pris. Vi kan nu løfte sløret for årets vinder af et gratis årskort til 2022. Vinderen er: 84-1288 Benny Carl Jensen
Tillykke til Benny
Der vil også i år blive en lodtrækning om årskort til 2023 mellem alle købte årskort i 2022 til fuld pris.
Lodtrækningen foretages på generalforsamlingen i oktober. Men for at komme i betragtning, forudsætter det altså, at man har købt et årskort til fuld pris og deltager fysisk på generalforsamlingen.
De sidste par år med Covid og nu med en urolig situation i Ukraine, har gjort at priserne mange steder har ændret sig. Selv banken tager nu kr. 300,- pr. måned i gebyr, for at vi kan have en foreningskonto. Bestyrelsen har derfor regnet lidt på tingene og besluttet at vores mangeårige faste priser hæves en smule i 2022.
Vi kan ikke modtage kontanter længere. Der kan derfor kun betales via Mobil Pay nr. 91549, med mindre man selvfølgelig har et årskort. Så har du ikke et årskort eller kan bruge Mobil Pay, må du få en af dine spillepartnere til at overføre via Mobil Pay på dine vegne. Husk at skrive i tekstfeltet hvem der betales for.
Alm. Onsdagsmatch = kr. 60,-
Matchfee spisematch = kr. 175,- som dækker matchfee og mad efter runden.
HUSK betaling kun via MobilePay på nr. 91549
I forbindelse med en spisematch, opfordres I venligt, men bestemt, til at betale senest dagen før. Det vil gøre vores arbejde så meget lettere. Vi skal nok sørge for, at I kan få pengene ført retur ved sygdom eller anden godkendt årsag til afbud på dagen.
Årskort til alle alm. Onsdage = kr. 650,- Vi håber rigtigt mange af jer, vil benytte jer af det tilbud. Det letter vores arbejde betydeligt. Du skal blot spille 11 onsdage, så har du lavet en god investering. Ydermere har du en ting mindre at huske på HVER onsdag.
I kan allerede nu indbetale til: Reg. Nr. 7641 4140640
Husk at notere navn og DGU nr. ved betalingen
2021
Hvis man ikke benytter sig af Årskort, så er onsdagens matchfee fortsat 50 kr. pr gang. Matchfee til Spisematch er fortsat 150 kr., men med den ændring, at man fremover selv skal betale for drikkevarer.
Årskort 2021 koster 600kr. Vi håber så mange af jer, vil benytte jer af det tilbud. Det letter vores arbejde betydeligt. Du skal blot spille mere end 12 onsdags turneringer, så har du lavet en god investering. Ydermere har du en ting mindre at huske på HVER onsdag.
Vi kan ikke modtage kontanter længere. Der kan derfor kun betales via Mobil Pay nr. 91549, med mindre man selvfølgelig har et årskort. Så har du ikke et årskort eller kan bruge Mobil Pay, må du få en af dine spillepartnere til at overføre via Mobil Pay på dine vegne. Husk at skrive i tekstfeltet hvem der betales for.
I kan allerede nu indbetale for årskort til:
Reg. Nr. 7641 4140640
VI TRÆKKER I ÅR LOD OM 1 STK ÅRSKONTINGENT TIL SÆSON 2022 I BLANDT DEM AF JER DER KØBER FOR SÆSONEN 2021!!!!
2020
Ændring 2020 pga. Covid19
Vi kan ikke modtage kontanter så længe der er restriktioner. Der kan derfor kun betales via Mobil Pay nr. 91549, med mindre man selvfølgelig har et årskort.
Bestyrelsen har besluttet, at reducere prisen på et årskort til 500kr. for 2020. De der vil benytte årskort skal indbetale 500kr. til Reg. Nr. 7641 Konto Nr. 4140640. Husk at notere jeres navn og DGU NR. i betalingen så vi kan registrere jer på listen
(Vundne årskort fra sidste år kan også bruges som betaling, men forskellen refunderes ikke. Vundne årskort kan ikke gemmes til senere brug.)
-------
Nedenstående gælder pt. ikke for 2020 pga. Covid19. - Vi afventer at få lov til at afholde fællesmatch.
Årskort er fortsat 600 kr. for at deltage i alle onsdagsturneringer. Hvis man ikke benytter sig af Årskort, så er onsdagens matchfee fortsat 50 kr. pr gang. Matchfee til Spisematch er fortsat 150 kr., men med den ændring, at man fremover selv skal betale for drikkevarer.
2022
Der er fastlagt 26 onsdage. (Kalender oversigt) Af dem, afvikles de 4 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max. 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX scoren noteres på scorekortet.
Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben vanligt har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra.
April |
|
6. | AFLYST - Åbningsmatch Texas Scramble ikke OOM - fælles spisematch |
13. | Stableford |
20. | Stableford |
27. | Stableford |
Maj |
|
4. | Stableford |
11. | Spisematch m/fælles gunstart- Tællende til OOM |
18. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
25. | Stableford |
Juni |
|
1. | Stableford |
8. | Stableford |
15. | Spisematch m/fælles gunstart- Tællende til OOM |
22. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
29. | Stableford |
Juli |
|
6. | Stableford |
13. | Stableford |
20. | Sommerferie |
27. | Stableford |
August |
|
3. | Stableford |
10. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
17. | Stableford |
24. | Stableford |
31. | Spisematch m/fælles gunstart- Tællende til OOM |
September |
|
7. | Stableford |
14. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
21. | Stableford |
28. | Stableford |
Oktober |
|
5. | Stableford |
Lørdag 8. | Årsafslutning |
lørdag 22. | Generalforsamling med 9 hullers spil på Tullamore |
|
2021
Der er fastlagt 26 onsdagsmatche/turneringer. (Kalender oversigt) Af de planlagte matche, afvikles de 5 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX noteres på scorekortet.
Nærmere info omkring spisematche fremsendes når vi er klogere, på hele Covid19 situationen.
Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra.
April |
|
7. | Åbningsmatch - IKKE spiseturnering i år. |
14. | Stableford |
21. | Stableford |
28. | Stableford |
Maj |
|
5. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
12. | Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona |
19. | Stableford |
26. | Stableford |
Juni |
|
2. | Stableford |
9. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
16. | Stableford |
23. | Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona |
30. | Stableford |
Juli |
|
7. | Stableford |
14. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
21. | Sommerferie |
28. | Stableford |
August |
|
4. | Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona |
11. | Stableford |
18. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
25. | Stableford |
September |
|
1. | Stableford |
8. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
15. | Spisematch m/fælles gunstart - Ændres muligvis til alm. onsdags match pga. Corona |
22. | Stableford |
29. | Stableford |
Oktober |
|
6. | Stableford |
Lørdag 9. | Årsafslutning |
Lørdag 23. | Generalforsamling med 9 hullers spil |
|
Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen.
April |
|
15. | Åbningsmatch - AFLYST pga. Corona |
22. | Stableford - AFLYST pga. Corona |
29. | Stableford - Aflyses pga. Corona |
Maj |
|
6. | Stableford - Vores første match i 2020. Online registrering. |
13. | Spisematch m/fælles gunstart - Aflyst pga. Corona |
20. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
27. | Stableford |
Juni |
|
3. | Stableford |
5. | Fællesmatch Herreklubben vs. Dameklubben |
10. | Stableford |
17. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
24. | Spisematch m/fællles gunstart - Afventer Corona situationen. |
Juli |
|
1. | Stableford |
8. | Stableford |
15. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
22. | Stableford |
29. | Stableford |
August |
|
5. | Stableford |
12. | Spisematch m/fælles gunstart |
19. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
26. | Stableford |
September |
|
2. | Slagspil max = hullets par + max 5 slag |
9. | Spisematch m/fælles gunstart |
16. | Stableford |
23. | Stableford |
26. | Årsafslutning |
30. | Stableford - ikke tællende på OOM |
Oktober |
|
7. | Stableford - ikke tællende på OOM |
10. | Generalforsamling med 9 hullers spil |
|
Der er hvert år, fastlagt et antal spisematche, som fremgår i Matchprogrammet/kalenderen.
Vores spisematche afvikles med fælles gunstart og nogle gange med alternative spilformer, hvor der er større fokus på sjov og hygge.
Enkelte er ikke tællende til OOM pga. spilform, hvor andre kan være tællende.
2022
Der er fastlagt 26 onsdage. (Kalender oversigt) Af dem, afvikles de 4 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max. 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX scoren noteres på scorekortet.
Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben vanligt har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra.
2021
Der er fastlagt 26 onsdagsmatche/turneringer. (Kalender oversigt) Af de planlagte matche, afvikles de 5 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX noteres på scorekortet.
Nærmere info omkring spisematche fremsendes når vi er klogere, på hele Covid19 situationen.
Flere af klubbens medlemmer holder ferie i andre uger, end dem vi traditionel har valgt som sommerferie og har derfor efterspurgt, om vi ikke kan spille hele sæsonen. Vi har derfor besluttet at prøve at holde ”åben” hele sæsonen, bortset fra uge 29, hvor klubben har sommerferie tilbud med reduceret greenfee og derfor rigtigt mange gæster udefra.
2020
Der er fastlagt 19 onsdagsturneringer og alle er tællende til OOM. Af de 19 turneringer, afvikles de 5 som SLAGSPIL MAX som er; Hullets PAR + max 5 slag. Er bolden ikke i hul indenfor denne score, samles bolden op og MAX noteres på scorekortet
Vi har i kalenderen 21 onsdagsturneringer, men de to sidste (30. september og 07. oktober) tæller ikke med til OOM, da de ligger efter Årsafslutningen, som afvikles lørdag 26. september. De to sidste onsdagsturneringer afvikles dog stadig med præmier til de tre bedste i rækkerne, samt tættest på flaget. På årets OOM, er der præmier til de første 10 placeringer.
§1
Herreklubben er organisatorisk en underafdeling af Ikast Tullamore Golfklubs
turneringsudvalg, og skal overholde klubbens generelle turnerings betingelser.
For at blive optaget i HERREKLUBBEN, og dermed deltage i denne klubs turneringer,
kræves at punkt 1, samt et af punkterne 2, eller 3 opfyldt.
1) Du skal være en mand.
2) Senior- eller ung senior medlem af Ikast Tullamore
3) Øvrige herrespillere mod betaling af match - og evt. Greenfee.
Retten til at deltage i Herreklubbens Afslutningsturnering og Generalforsamling,
forudsætter, at man har deltaget i mindst 5, til årsresultatet tællende turneringer, eller har betalt års kontingent.
Er et medlem ikke berettiget til at deltage, fordi man har deltaget i for få Herreturneringer i løbet af året, kan Bestyrelsen fastsætte et individuelt beløb for deltagelse.
Man er medlem af Herreklubben, når man har deltaget i én herreturnering.
Regnskabsåret følger turneringsåret.
§2
Der spilles i 2, 3 eller 4 præmierækker, som inddeles før sæsonstart, eller efter antal
tilmeldte i hver enkel turnering.
Resultaterne fra de afviklede turneringer indregnes i et årsresultat/Order of Merit, hvor kun resultater fra turneringer spillet på sommer greens indregnes.
Alle præmierækker noteres på den samme Order of Merit, efter et pointsystem der
fastsættes af bestyrelsen/turnerings ledelsen inden sæsonstart.
Bestyrelsen/turnerings ledelsen fastsætter inden sæsonstart, hvilke af årets turneringer der skal indgå på Order of Merit.
I tilfælde af lige placering på Order of Merit, afgøres placeringerne efter laveste
handicap.
Antal præmier i hver række fastsættes efter antal deltagere.
Der uddeles altid 3 præmier, når det drejer sig om årsresultatet/Order of Merit.
§3
Spille dag er onsdag.
Til turneringerne uden fælles start er der ingen tilmeldingsfrist.
Både spiller og markør skal deltage i turneringen.
§4
Ud over åbnings turnering og afslutningsturnering afholdes 3-4 turneringer med fælles
start kl. 16.00.
Tilmelding den forudgående mandag senest kl. 18.00.
Startliste vil blive opslået.
Ved turneringer med fælles start, er der obligatorisk fællesspisning med præmie uddeling for den foranliggende periodes turneringer.
Såfremt en spiller ikke er til stede ved denne præmie overrækkelse, kan præmierne
modtages af en anden spiller, eller hentes ved en senere præmieoverrækkelse.
§5
Såfremt spilleren ikke har betalt Matchfee forud for turneringen, vil/kan spilleren, afhængig af grunden til den manglende betaling, blive diskvalificeret i den pågældende turnering.
Spilleren skal påføre sig den fremlagte startliste, med angivelse af starttid - senest når scorekort afleveres i postkassen.
Der skal udfyldes og afleveres et letlæseligt scorekort pr. spiller.
For meget betalt Matchfee tilbagebetales ikke.
§6
Herreklubbens bestyrelse bestemmer hvert år, om generalforsamlingen afholdes - enten i forbindelse med årsafslutningen, eller senest 4 uger efter denne.
Indkaldelse udsendes pr. mail senest 14 dage før afholdelse.
Dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Herreklubbens beretning
3. Fremlæggelse af regnskab
4. Indkomne forslag
5. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
6. Valg af suppleanter
7. Valg af revisor
8. Eventuelt
Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal afleveres i
Herreklubbens postkasse senest kl. 17.00, onsdagen før årsafslutningen.
Afgørelser træffes ved almindeligt stemmeflertal, blandt de fremmødte.
Et godkendt forslag træder i kraft umiddelbart efter vedtagelsen.
Bestyrelsen konstituerer sig efter generalforsamlingen med formand og kasserer.
§7
Bestyrelsen/turnerings ledelsen består af 5 medlemmer, der vælges for to år ad gangen,
således:
I lige år er 2 medlemmer på valg.
I ulige år er 3 medlemmer på valg.
Hvert år vælges desuden 1-3 suppleanter, samt revisor.
§8
En spiller der, efter Herreklubbens turnerings ledelses opfattelse, ikke spiller ærligt spil, eller ikke lever op til gældende normer for golf i almindelighed, og herregolf i særdeleshed,kan af Herreklubbens bestyrelse/turnerings ledelse idømmes karantæne i en kortere eller længere periode.
Eventuelle protester afgøres alene af den på Herreklubbens generalforsamling valgte
bestyrelse/turnerings ledelse.
Med ændringer vedtaget på Herreklubbens generalforsamlinger:
d. 14. oktober 2000, d. 12. oktober 2002, d. 11. oktober 2003, d. 14 oktober 2006, d.11. oktober 2008, d. 10. oktober 2009, d. 27. oktober 2012, d. 15. oktober 2016, d. 13. oktober 2017, d. 27. oktober 2018 og d. 12. oktober 2019.
Guld Niels Myrup
Sølv Ivan Søndergaard
Bronze Ole Faartoft
Eagles 2022
20. april - hul 17 - Thomas T. Møller
11. maj - hul 17 - Ole Faartoft
8. juni - hul 7 - Per Kristjansen
22. juni - hul 1 - Ole Faartoft
22. juni - hul 17 - Morten Kristensen
7. sept. - hul 3 - Johnny Green Nilsson
Hole In One 2022
24. august - hul 14 - Poul Erik Lindberg
Guld Allan Poulsen
Sølv Morten Nielsen
Bronze Knud A Larsen
23. juni - hul 5 - Kim Jensen
25. august - hul 5 - Thomas Rune
8. september - hul 5 - Kim Tisgaard Andersen
Guld Ivan Søndergaard 365 point
Sølv Dennis Lenbroch 357 point
Bronze Jørgen Donslund 357 point
13. maj - Hul 6 - Claus Christiansen
17. juni - Hul 6 - Benny Kristensen
24. juni - Hul 14 - Thomas Møller
24. juni - Hul 10 - Hans Overgaard
1. juli - Hul 9 - Claus Nielsen
1. juli - Hul 14 - Niels Myrup
8. juli - hul 18 - Niels Myrup
22. juli - hul 14 - Robert Andersen
12. august - hul 18 - Søren Faartoft
19. august - hul 16 - Morten Nielsen
19. august - hul 14 - Johnny G. Nilsson
16. september - hul 14 - Thomas T. Møller
3. juni hul 11 - Dennis Lenbroch
17. juni hul 8 - Jørgen Donslund
Guld Dennis Lenbroch 371 point
Sølv Niels Myrup 364 point
Bronze Poul Erik Lindberg 363 point
10. april Hul 18 Dan Duch
22. maj Hul 10 Kim Andersen
28. august Hul 14 Johnny Green Nilsson
Ikast Tullamore Golf Club · Remmevej 36 · 7430 Ikast · Telefon: 9725 2009 · info@ikasttullamoregolf.dk