![]() |
![]() |
Lone Mikkelsen |
Marianne Hvidbjerg |
![]() |
![]() |
Annette Hansen |
Tove Lauridsen |
![]() |
![]() |
Lotte K. Søndergaard |
Heidi Bentzen |
Dameklubben udgiver hvert år "Den lille praktiske". Al information er samlet her, også matchkalenderen.
Få eksemplarer er printet og hænger på vores opslagstavle i Stalden.
Hent "Den lille praktiske her" - er pt. ikke tilgængelig.
Uddeling af præmier
1. plads: 1 gavekort på kr. 100,- til Golf Network Denmark
2. plads: 1 gavekort på kr. 50,- til Matas
3. plads: 3 bolde
4. plads: 1 bold
v/9 huller 1. plads: 1 flaske rødvin (min. 7 deltagere)
Nærmest flaget: 1 gavekort på kr. 50,- til Golf Network Denmark eller Rex Blomster
Eagle: 2 flasker vin
Hole in one: kr. 500 fra Handelsbanken (kun 1 gang pr. sæson)
Ovennævnte gælder ved almindelige tirsdagsmatcher.
Det årlige kontingent i Dameklubben er på 350,- kr. og er et engangsbeløb. Dette kan indbetales på regnr.: 7641 kontonr: 1052293 i Handelsbanken i Ikast.
Husk at opgive navn og medlems nummer.
Man kan også vælge at betale 50,- kr. pr. gang, hvis års medlemsskab ikke ønskes. Betaling og tilmelding (skrives på tilmeldingslisten på tavlen) skal ske inden man tee'er ud.
Ovennævnte gælder også hvis der spilles 9 huller.
April |
|
09. april |
Dameklubbens åbningsmatch 2019 - Gunstart kl. 16.004 ball 2 best – Skovbanen - IkastFælles info i gården kl. 15,40 – Spisning efter match |
16. april |
Dameklubbens tirsdagsmatch (første tællende) |
23. april |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
30. april |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
Maj |
|
07. maj |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
10. maj
|
Dameklubbens venindematch - Gunstart kl. 16,00Greensome – Skovbanen - IkastFælles info i gården kl. 15,40 – Spisning efter match |
14. maj |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
21. maj |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
28. maj |
Dameklubbens tirsdagsmatch – Slagspil |
Juni |
|
04. juni |
Dameklubbens månedsmatch - Gunstart kl. 16.00Individuelt samt putte konkurrence - Skovbanen - IkastFælles info i gården kl. 15,40 – Spisning efter match |
11. juni |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
18. juni |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
25. juni |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
Juli |
|
02. juli |
Dameklubbens månedsmatch - Gunstart kl. 16.00Kulørt bold – Skovbanen – IkastFælles info i gården kl. 15,40 – Spisning efter matchSponsor: LâLâ |
Sommerferie i resten af juli |
|
August |
|
06. august |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
13. august |
Dameklubbens tirsdagsmatch – Slagspil |
20. august |
By match mod Herning i Ikast - Gunstart kl. 16,00Skovbanen – Ikast |
27. august |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
September |
|
03. sept. |
Dameklubbens månedsmatch - Gunstart kl. 16.004 ball 3 best – Skovbanen – IkastFælles info i gården kl. 15,40 – Spisning efter matchSponsor: pro&co |
10. sept. |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
17. sept. |
Dameklubbens tirsdagsmatch (sidst tællende) |
24. sept. |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
Oktober |
|
1. okt. |
Dameklubbens tirsdagsmatch |
5. okt. |
Dameklubbens årsafslutning 2019 - Gunstart kl. 10.00Skovbanen - IkastGeneralforsamling m/morgenmad inden match – Spisning efter match.Bemærk: Hvis man ikke har indbetalt 350,- i årsmedlemsskab, koster det til årsafslutningen 300,- at deltage - pris for årsmedlemmer 150,-Sponsor: MIDT FACTORING |
En gang om måneden har vi månedsmatch med gunstart kl. 16.00 med efterfølgende spisning.
Prisen for deltagelse i månedsmatch er variabel, men offentliggøres når tilmelding til matchen åbnes.
I forbindelse med fællesspisningen ved månedsmatch, uddeles præmier for den foranliggende periode.
Kære medlemmer af Dameklubben
Den nye bestyrelse i Dameklubben Ikast Tullamore Golf Club har afholdt sit første møde og har konstitueret sig således:
Formand | Lone Mikkelsen |
Kasserer | Tove Lauridsen |
Turnerings- og matchleder | Lotte Søndergaard |
Kommunikation- og sekretær | Annette Hansen |
Mad/præmieansvarlig | Marianne Hvidbjerg |
Mad/præmieansvarlig | Heidi Bentzen |
Her hvor julen nærmer sig, og julefreden forhåbentlig er ved at indfinde sig hos Jer alle, vil jeg på bestyrelsens vegne gerne takke Jer alle for skønne timer på vores herlige golfbane. Der er så mange dejlige stunder med masser af solskin at tænke tilbage på - tak fordi I hver og en har været med til at gøre 2018 til endnu et herligt golf år.
Selvom vejret endnu er mørkt og trist, er der ikke mange dage til, vi går mod lysere dage og dermed endnu en golfsæson. Bestyrelsen glæder sig rigtig meget til at møde Jer alle. Sæt derfor allerede nu et stort X i kalenderen tirsdag, den 12. marts 2019, hvor vi afholder opstartsarrangementet til sæson 2019. Yderligere oplysningen om aftenen følger, når vi kommer tættere på. Bestyrelsen ønsker Jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt nytår - med masser af golf og solskin.
På bestyrelsens vegne
Annette Hansen
Ved de almindelige tirsdagsmatcher kan man selv bestemme, hvornår man vil spille, dog skal man sikre sig, at man har en markør, som også deltager i turneringen.
Man bestiller en tid via GOLFBOX og skriver sig på tilmeldingslisten, som hænger på Dameklubbens opslagstavle i klubhuset.
Betaler man pr. tirsdagsmatch, skal man udfylde en lille kuvert med navn, medlemsnr. og beløb.Kuverten findes i dame omklædningsrummet. Kuverten afleveres enten til dagens matchledelse, eller i "postkassen", som ligeledes er i dame omklædningsrummet.
Af matchkalenderen fremgår, hvilken turneringsform der spilles.
Husk betaling og tilmelding på listen skal ske inden man tee'er ud.
§ 1.
For at deltage i Dameklubbens matcher kræves følgende forudsætninger opfyldt:
• Kvindeligt Senior- eller Juniormedlemskab af Ikast Tullamore Golf Club.
• Kvindelig Longdistancemedlemskab.
• Kvindelig Gæstespiller mod betaling af såvel Greenfee samt Matchfee.
• Markøren skal opfylde samme betingelser.
• Matchfee for året er 350,- eller 50,- pr. gang
§ 2.
Der spilles i lige store rækker, hvor handicapgrænsen er flydende efter antal spillere på dagen.
§ 3.
Spilledag er tirsdag (april–september). 18/9 huller med start fra hul 1. (månedsmatcherne og andre arrangementer er undtaget)
Der opsættes startlister på damernes opslagstavle.
Tilmelding på Golfbox og startliste senest samme dag inden start.
Hver 8. Spiller i en gruppe udløser en præmie. Min. 3 spillere i hver række for at udløse præmie (også 9 huller).
Resultatliste opsættes på opslagstavlen/golfbox senest 2 dage efter den afviklede match.
§ 4.
Ca. en fællesstart i hver måned.
Månedsmatchen efterfølges af fællesspisning i klubhuset samt præmie-overrækkelse for den foranliggende periode.
Matchudvalget sætter hold og laver startlister efter HCP/SPH.
Senest tilmelding lørdag kl. 12,00.
§ 5.
Scorekortet udfyldes altid med:
Medlemsnummer, starttid, HCP/SPH, tildelte slag, markørens underskrift og egen underskrift.
Ved mangelfuld eller utydelig udfyldelse af scorekort, vil forsømmelsen medføre diskvalifikation i den pågældende match, dog registreres deltagelsen.
Handicap regulering sker automatisk via Golfbox
§ 6.
Eventuelle protester afgøres alene af vores siddende bestyrelse/matchledelse.
Ved stemmelighed er det formandens stemme som er gældende.
§ 7.
Resultaterne fra de afviklede tællende første 14/15 tirsdagsmatcher, indregnes i et årsresultat.
I forbindelse med tællende tirsdagsturneringer, hvor vejrliget umuliggør golfspil hele dagen - f.eks. sne, kraftig regn, torden og lign. – kan bestyrelsen beslutte, at matchen udgår af de tællende turneringer, men dagen udløser præmier. Beslutningen herom vil blive offentliggjort på opslagstavlen sammen med dagens resultater.
Til årsresultatet indregnes årets 8 bedste scores.
De opnåede resultater tæller således:
• 10 points = spil til HCP/SPH
• 9 points = spil til +1 (do)
• 8 points = spil til +2 (do)
• 11 points = spil til - 1 (do)
• 12 points = spil til - 2 (do)
• 13 points = spil til - 3 (do) Osv.
Spilleren med flest point kåres som årets spiller til årsafslutningen.
I tilfælde af pointlighed, vinder spilleren med laveste HCP/SPH. Såfremt spillerne fortsat står lige, falder afgørelsen på de sidste 5-3 match resultater eller sidste resultat.
Årets flittigste spiller(e) i de tællende almindelige matcher kåres ved årsafslutningen.
§ 8.
Forslag til ændring af vedtægterne skal fremsendes til formanden senest 14 dage før generalforsamlingen.
§ 9.
Generalforsamlingen finder sted i forbindelse med årsafslutningen. Her aflægger formanden årsberetning, og kassereren fremlægger årets regnskab.
Bestyrelsen takker afgåede medlemmer og præsenterer de nye.
Bestyrelsen består af 6 medlemmer samt evt. en suppleant. Hvert år er på skift 2 på valg. Genvalg er muligt. Bestyrelsen vælger blandt de indkomne forslag. Bestyrelsen konstituerer sig selv ved et møde inden kalenderårets udgang.
§ 10.
Dameklubben er et underudvalg til Ikast Tullamore Golf Clubs Turneringsudvalg og skal overholde disse turneringsbetingelser, i tillæg til evt. egne regler og/eller vedtægter. Der skal reguleres ved alle matcher jf. Ikast Tullamore Golf Clubs turneringsudvalg.
Opdateret og redigeret 20.11.2018
Bestyrelsen: Lone Mikkelsen, Heidi Bentzen, Annette Hansen, Marianne Hvidbjerg, Tove Bjerre Lauridsen og Lotte Kjærgaard Søndergaard
Ikast Tullamore Golf Club · Remmevej 36 · 7430 Ikast · Telefon: 9725 2009 · info@ikasttullamoregolf.dk